de reis gaat beginnen!

Over een paar uurtjes begint dan echt onze vakantie. Om 6 uur worden we opgehaald door Karin en Ron Westerweel, die ons naar Schiphol brengenen ons zullen uitzwaaien. Vanmorgen nog even een klein stukje 'Cool runnings' gekeken, samen met Kiki die bij ons bleef slapen. Het allergrootste en leukste nieuws van vandaag was dat Eline geslaagd is voor haar MAVO-diploma!!!! Als moeder ben ik natuurlijk apetrots op haar. Nadat ik het goede bericht had ontvangen, wist ik niet hoe snel ik naar huis moest rijden (ik stond op dat moment in de 'Kruidvat' ) om de vlag met tas uit te hangen en slingers in de kamer op te hangen. Samen met Laura, Iris, Vincent, Robin, Ronald en Elmira heeft ze het 's avonds in het klein gevierd. Robin en Ronald hadden als verrassing taart met kaarsjes erop meegenomen! Zo leuk! Elmira kon maar geen afscheid nemen van Eline. Nu ga ik nog een paar uurtjes slapen en dan gaat ons avontuur op Jamaica beginnen!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!